Popis produktu
Parametre produktu
Recenzie
, zakúpené v MALL.SK
- Cena
- Spoľahlivá značka
(značka)
Dobrý deň, ďakujeme za spätnú väzbu.
Ak budete mať prípadné otázky, položte ich tu na Heuréka Poradni, prípadne sa môžete obrátiť na našu zákaznícku podporu na FACEBOOK stránkach Mio Česká republika a Slovensko (@MioCZSK).
Ďakujeme, tím MIO, zakúpené v MP3.sk
- Prístroj nie je použiteľný vzhľadom na vybitú batériu a nemožnosť ju nabiť.
Ovládadanie je celkom intuitívne a jednoduché, aktualizácia máp cez PC tiež zbehla bez problémov. Ale to bolo všetko, čo som stihol, kým sa batéria ktorá bola pri dodaní skoro úplne vybitá neodporúčala a nabiť sa už nedala a nedá. Síce sa tvári, že sa nabíja, ale po 12 hodinovom (opakovanom) nabíjaní dvomi z troch možných spôsobov (domáca nabíjačka, PC) po odpojení od zdroja navigácia len ukáže ikonku vypínania a zhasne. Takže funguje len pokiaľ je na nabíjačke, čo by som bral, ak by bola za tretinovú cenu. Ale možno je vadná len batéria a bude stačiť ju v rámci reklamácie vymeniť. Uvidíme.
(značka)
Dobrý deň, ďakujeme za spätnú väzbu.
GPS navigáciu musíte mať vždy pripojenú k napájaniu kvôli aktualizáciám a nastaveniu, najmä keď ju prvýkrát vyberiete z krabice. Neskôr by sa vám to už nestalo. To by mohlo spôsobiť aj následný problém.
Ak by išlo len o batériu, môže ju samozrejme opraviť servis MIO (tel. 00420 381 489 888 alebo [email protected]), rovnako ako napríklad v prípade, že po vypnutí zlyhal firmvér.
Verím, že si ešte opravíte hodnotenie len kvôli tomuto drobnému detailu, ďakujeme.
Ak budete mať prípadné otázky, položte ich tu na Heuréka Poradni, prípadne sa môžete obrátiť na našu zákaznícku podporu na FACEBOOK stránkach Mio Česká republika a Slovensko (@MioCZSK).
Ďakujeme, tím MIO, zakúpené v MALL.SK
Chyba detailny navod, vysvetlenie zadavania vychodzieho miesta, ako to prepojit s pc, lebo pripojka usb sluzi len na nabijanie, nevyhoda nabijania, nie je dodavana nabijačka zo siete
(značka)
Dobrý deň, ďakujeme za spätnú väzbu,
v balení sa nachádza štartovacia príručka s odkazmi na webovú stránku MIO. Tam nájdete aj podrobnejšie pokyny, návody, napr. na servisných stránkach bit.ly/mioservis .
Môžete nás tiež kontaktovať na Facebooku (starostlivosť o zákazníkov MIO) na nižšie uvedenom kontakte, radi vám pomôžeme.
Ak budete mať prípadné otázky, položte ich tu na Heuréka Poradni, prípadne sa môžete obrátiť na našu zákaznícku podporu na FACEBOOK stránkach Mio Česká republika a Slovensko (@MioCZSK).
Ďakujeme, tím MIO
Parametre produktu
Popis produktu
Navigácia nabitá praktickými funkciami a dodávaná s doživotnou aktualizáciou máp, takže vás nikdy nezastihnú zmeny cestnej siete. Neomylne vás zavedie do zvolenej ulice a na konkrétnu adresu. Dostaňte sa čo najľahšie do cieľa. Napíšte kľúčové slová a navigácia ponúkne všetky nájdené. Parkovací asistent automaticky ukáže zoznam parkovísk v okolí 1 km od vášho cieľa, takže nemusíte premýšľať, kde zaparkujete.
Sprievodca znalý ciest vás prevedie inteligentne. IQ Route používa informácie zhromaždené od miliónov vodičov v reálnej prevádzke a optimalizuje vypočítanú trasu. Learn Pro sleduje štýl jazdy a prispôsobuje trasy podľa vašich preferencií. Pre kontrolu aktualizácií stačí do počítača nainštalovať softvér MioMore a pripojiť navigáciu. Nové mapy budete mať k dispozícii po celú dobu životnosti vášho prístroja, a až štyrikrát ročne.
Chýba alebo je nepravdivý niektorý dôležitý parameter? Uvedené informácie sú len orientačné, pred nákupom vo vybranom obchode odporúčame overiť, že predávaný model má kľúčové vlastnosti podľa vašich požiadaviek. Aj keď sa snažíme o maximálnu presnosť informácií, bohužiaľ nemôžeme zaručiť 100% správnosť. Ceny produktov sú vrátane DPH.
Hodnotenia produktu
- Spoľahlivá
- dobré vedenie
- mapy sa dajú ľahko aktualizovať, sú zadarmo
- mapy Slovenskej a Českej republiky, lacnejšie
Je to celkom intuitívne, batéria vydrží chvíľu bez nabíjania, aktualizácia cez program mio more prebehla bez problémov. Všetko ostatné nájdete na stránkach služby mio. Spokojnosť.
, zakúpené v MALL.SK
- Cena
- Spoľahlivá značka
(značka)
Dobrý deň, ďakujeme za spätnú väzbu.
Ak budete mať prípadné otázky, položte ich tu na Heuréka Poradni, prípadne sa môžete obrátiť na našu zákaznícku podporu na FACEBOOK stránkach Mio Česká republika a Slovensko (@MioCZSK).
Ďakujeme, tím MIO, zakúpené v MP3.sk
- Prístroj nie je použiteľný vzhľadom na vybitú batériu a nemožnosť ju nabiť.
Ovládadanie je celkom intuitívne a jednoduché, aktualizácia máp cez PC tiež zbehla bez problémov. Ale to bolo všetko, čo som stihol, kým sa batéria ktorá bola pri dodaní skoro úplne vybitá neodporúčala a nabiť sa už nedala a nedá. Síce sa tvári, že sa nabíja, ale po 12 hodinovom (opakovanom) nabíjaní dvomi z troch možných spôsobov (domáca nabíjačka, PC) po odpojení od zdroja navigácia len ukáže ikonku vypínania a zhasne. Takže funguje len pokiaľ je na nabíjačke, čo by som bral, ak by bola za tretinovú cenu. Ale možno je vadná len batéria a bude stačiť ju v rámci reklamácie vymeniť. Uvidíme.
(značka)
Dobrý deň, ďakujeme za spätnú väzbu.
GPS navigáciu musíte mať vždy pripojenú k napájaniu kvôli aktualizáciám a nastaveniu, najmä keď ju prvýkrát vyberiete z krabice. Neskôr by sa vám to už nestalo. To by mohlo spôsobiť aj následný problém.
Ak by išlo len o batériu, môže ju samozrejme opraviť servis MIO (tel. 00420 381 489 888 alebo [email protected]), rovnako ako napríklad v prípade, že po vypnutí zlyhal firmvér.
Verím, že si ešte opravíte hodnotenie len kvôli tomuto drobnému detailu, ďakujeme.
Ak budete mať prípadné otázky, položte ich tu na Heuréka Poradni, prípadne sa môžete obrátiť na našu zákaznícku podporu na FACEBOOK stránkach Mio Česká republika a Slovensko (@MioCZSK).
Ďakujeme, tím MIO, zakúpené v MALL.SK
Chyba detailny navod, vysvetlenie zadavania vychodzieho miesta, ako to prepojit s pc, lebo pripojka usb sluzi len na nabijanie, nevyhoda nabijania, nie je dodavana nabijačka zo siete
(značka)
Dobrý deň, ďakujeme za spätnú väzbu,
v balení sa nachádza štartovacia príručka s odkazmi na webovú stránku MIO. Tam nájdete aj podrobnejšie pokyny, návody, napr. na servisných stránkach bit.ly/mioservis .
Môžete nás tiež kontaktovať na Facebooku (starostlivosť o zákazníkov MIO) na nižšie uvedenom kontakte, radi vám pomôžeme.
Ak budete mať prípadné otázky, položte ich tu na Heuréka Poradni, prípadne sa môžete obrátiť na našu zákaznícku podporu na FACEBOOK stránkach Mio Česká republika a Slovensko (@MioCZSK).
Ďakujeme, tím MIOS voľbou som spokojný. Navigácia plní všetko čo má. Jednoduché ovládanie, pekný vzhľad, dostupná cena.
(značka)
Dobrý deň, ďakujeme za spätnú väzbu.
Ak budete mať prípadné otázky, položte ich tu na Heuréka Poradni, prípadne sa môžete obrátiť na našu zákaznícku podporu na FACEBOOK stránkach Mio Česká republika a Slovensko (@MioCZSK).
Ďakujeme, tím MIOS navigáciou som spokojný.
(značka)
Dobrý deň, ďakujeme za spätnú väzbu.
Ak budete mať prípadné otázky, položte ich tu na Heuréka Poradni, prípadne sa môžete obrátiť na našu zákaznícku podporu na FACEBOOK stránkach Mio Česká republika a Slovensko (@MioCZSK).
Ďakujeme, tím MIOSkvelá navigácia. Kúpil som na odporúčanie kamaráta a bola to dobrá voľba.
(značka)
Dobrý deň, ďakujeme za spätnú väzbu.
Ak budete mať prípadné otázky, položte ich tu na Heuréka Poradni, prípadne sa môžete obrátiť na našu zákaznícku podporu na FACEBOOK stránkach Mio Česká republika a Slovensko (@MioCZSK).
Ďakujeme, tím MIO, zakúpené v MP3.sk
- perfektný
- nič
dobré
(značka)
Dobrý deň, ďakujeme za spätnú väzbu.
Ak budete mať prípadné otázky, položte ich tu na Heuréka Poradni, prípadne sa môžete obrátiť na našu zákaznícku podporu na FACEBOOK stránkach Mio Česká republika a Slovensko (@MioCZSK).
Ďakujeme, tím MIO- vyborny pomer cena a vykon
- upgrade iba pre WINDOWS!!!
cena
(značka)
Dobrý deň, ďakujeme za spätnú väzbu.
Ak budete mať prípadné otázky, položte ich tu na Heuréka Poradni, prípadne sa môžete obrátiť na našu zákaznícku podporu na FACEBOOK stránkach Mio Česká republika a Slovensko (@MioCZSK).
Ďakujeme, tím MIO, zakúpené v DATART.sk
- Cena
- Nič
Jednoduchý a dovedie ma kam udam smer, mam to overené.
(značka)
Dobrý deň, ďakujeme za spätnú väzbu.
Ak budete mať prípadné otázky, položte ich tu na Heuréka Poradni, prípadne sa môžete obrátiť na našu zákaznícku podporu na FACEBOOK stránkach Mio Česká republika a Slovensko (@MioCZSK).
Ďakujeme, tím MIO